Kolorowy pasek
Godło, Herb, Logo
Logo Biuletyn Informacji Publicznej

Biuletyn Informacji Publicznej
Muzeum Wsi Radomskiej

Kolorowy pasek

Sposoby zalatwiania i przyjmowania spraw

1.      Sprawy związane z działalnością Muzeum przyjmowane są w następujący sposób:

a)       osobiście w sekretariacie – ul. Szydłowiecka 30 od poniedziałku do piątku  w godzinach 7:30 – 15:30;

b)     pisemnie na adres: Muzeum Wsi Radomskiej w Radomiu, ul. Szydłowiecka 30, 26-600 Radom;

c)       drogą elektroniczną na adres e-mail: muzeumwsi@muzeum-radom.pl;

d)      telefonicznie/faksem: 48 332 92 81.

2.      Wszelkie pisma wpływające do Muzeum Wsi Radomskiej rejestrowane są w dzienniku korespondencji przychodzącej po uprzedniej dekretacji Dyrektora lub Zastępcy Dyrektora załatwiane są przez odpowiednie komórki organizacyjne.

3.    Osoby zainteresowane wniesieniem skarg i wniosków osobiście przyjmowane są przez Dyrektora, a w razie nieobecności przez Zastępcę Dyrektora w poniedziałki w godzinach 10:00 – 12:30. O sposobie załatwienia skarg i wniosków decyduje Dyrektor po zasięgnięciu opinii Działu lub Oddziału, którego dotyczy sprawa.

4.      Prawa i obowiązki osób odwiedzających Muzeum i korzystających ze zbiorów regulują instrukcje i zarządzenia wydawane przez Dyrektora Muzeum.

Metadane

Źródło informacji:Karolina Trybuła
Data utworzenia:(brak danych)
Wprowadził do systemu:Grzegorz Ziółek
Data wprowadzenia:2017-05-02 12:13:49
Opublikował:Dyrektor MWR
Data publikacji:2017-05-02 12:14:42
Ostatnia zmiana:2017-05-10 12:05:49
Ilość wyświetleń:102
Muzeum Wsi Radomskiej
ul. Szydłowiecka 30, 26-600 Radom

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij